Första inlägget

165819-27

Hej och Välkommen till min nya blogg!
Jag är intresserad av inredning, pyssel och trädgård, men "åsså" katter förstås eftersom jag har en egen liten myskisse. Jag kommer att skriva och visa bilder på inredning, arrangemang, katter och säkert även matlagning. Jag ääälskar mat, tycker det är kul både att laga maten och att äta den. Älskar även att gå på loppis och auktioner och fynda gamla grejor men det är även kul bara att gå och titta runt.
Akvarell och keramik är två nya områden för mig också som jag nyligen provat på och blev biten direkt. har målat litegrann och mitt första verk står inramat på stolen. Det är faktiskt omogna nypon på kvist...har fått frågan om det är apelsiner jag målat av...hmmm...jaa, så kan det gå, alla ser olika saker.
Den här sidan är under bearbetning så det kanske kommer inlägg lite sporadiskt så här från början när man är helt ny på det här området.

Måste säga att jag aldrig tyckt att det varit såå roligt att surfa på internet som nu. Har upptäckt massor av bra bloggar som jag inte kan låta bli att titta in på. Några av mina vänner har börjat blogga och då blev ju även jag sugen så vi får se vad det blir av detta. Det känns kul och spännande! Får väl hoppas att mina icke-bloggande vänner inte tycker att jag blivit osocial efter detta.

Vi ses igen hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Designe!
Jag gillar din sida, oj vad fint citronträd du målat :-). Jag är en av dina obloggade vänner och vet att du kommer att göra jättefina sidor, vilken inspiration!
Namnet Designe är verkligen passande! Lycka till! Kramis :-)

2007-01-09 @ 17:06:39
Postat av: Signe

Hej och tack så mycket! Va kul att du redan tittat in på sidan. Det kommer mer redan imorgon faktiskt. Tack för uppmuntran!
Kramis tillbaks! :-)

2007-01-09 @ 21:12:18
Postat av: Nettan

Vi här ute i bloggvärlden ser framemot fler "hemma-hos" bilder!
Tavlan du gjort var fin, du har nog mer talang än vad du själv tror..Det gäller att VÅGA!

Ser redan framemot nästa blogg!

Postat av: Signe

Nettan: Tack för ditt beröm! Jaa, det gäller nog att våga ta första steget å sen kanske det rullar på. Blev så inspirerad av din blogg och Jennyshemochharmoni.blogg.se. Tack för dina tips om bloggandet förresten!
Vi ses! Kram

2007-01-09 @ 21:48:33
URL: http://designe.blogg.se
Postat av: Jenny

Kuuuuul! Nu är du på g! :) Superfin bild!

2007-01-10 @ 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback