Inspirerad

...blir jag av dessa bilder från Carin & Carl, ljusa fina bilder! Jag älskar den här stilen, önskar att det såg ut så hemma hos mig. Det är väl i och för sig inte omöjligt att få det så, man behöver ju inte köpa just de möblerna de säljer, kan ju köpa liknande som påminner om dessa. De har så fina tyger också! Har besökt deras lilla men underbara butik i Stockholm och ...jaaa, jag skulle kunna bosätta mig i butiken....ta över den helt enkelt å bo kvar där...*ler*..Vilken lycka!...
165819-46165819-47165819-48165819-49165819-51165819-50165819-52
Känner även sug efter pelargoner igen....nu vill man ha nya fräscha blommor och pelargoner är min favorit!
Tänker, när jag får tid, sy mig såna där stolsdynor som ovan på den svarta stolen.
Jag har vita liknande stolar som den ovan men med träsits. Är lite less på träfärgen så jag tänkte dölja det med ljusa romantiskt blommiga dynor. Bäst man sätter fart snart då...
Vi ses! kolla in
www.carinochcarl.se

Kommentarer
Postat av: Cecilia Karlsson

Hej!
Gillar din blogg. Är konststuderande på heltid och funderar hela dagarna över inredningsmöjligheter i min och sambons lägenhet men mest fixar jag med vårt sommarhus i Varberg. Jag vurmar starkt för Gustavianska koloreringar och stil kombinerat med det lantligt romantiska, därför är dina text och bildinlägg helt i linje med mina intressen. Fortsätt i samma stil!
Mvh: Cecilia Karlsson

2007-05-30 @ 04:18:45
Postat av: Signe

Cecilia: Tack! och välkommen till min blogg! Va kul att du gillar den!..och va spännande att vara konststuderande! Jag älskar ju oxå gustavianskt som sagt, lantlig stil, allmoge och shabby chic...så det blir nog en blandning. Välkommen tillbaka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback