Uppiggande bild!

165819-58

I brist på egna bilder så lägger jag ut denna! Blev så pigg och glad när jag såg bilden!

Jag har ju tyvärr ingen egen digitalkamera än så jag har lånat kamera vid nåt tillfälle. Lånade kamera i helgen och knäppte massor av bilder, måste ju passa på när man har en kamera tillgänglig.
Men ...nu väntar jag på att min kära sambo ska ladda ner mina bilder på en cd-skiva så jag kan lägga in lite inlägg.  Känns lite trist å tomt med inlägg utan bilder.

Nu har jag i alla fall kollat in en kamera som jag tror jag ska köpa. Ska titta in på Expert efter jobbet och fråga lite om en Nikon Coolpix L5, tror jag den hette. Jag kan ingenting om kameror men har nu frågat runt lite bland kompisar som har kamera. Ska i alla fall satsa på en kamera med laddningsbara batterier. OM någon läser detta under dagen så får ni gärna komma med tips om bra kameror till bra pris.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin bild! Spännande att få se fler bilder :)

2007-01-15 @ 09:58:53
Postat av: Malin

Underbart!!! Visst längtar man redan efter våren :)

Postat av: Signe

Malin: Hoppas du klarat dig från stormen där nere i Småland! Köpte tulpaner i fredags och så blev jag lite sugen på nya orkidéer för mina blommar så sällan om.

Jenny:Tack!...får se om d blir en ny kamera idag.

2007-01-15 @ 10:49:22
URL: http://designe.blogg.se
Postat av: Nettan

Åh, vilken FIN bild, mycket uppiggande!

Hoppas att du snart införskaffar en digitalkamera så att vi får se mer bilder hemifrån.... Jag vet minsann att det finns många rum i ditt stora hus.. ;-)

2007-01-15 @ 10:49:30
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Signe

Nettan: Det kommer snaart lite mer bilder hemifrån, i alla fall lite detaljbilder :)

2007-01-15 @ 10:51:57
Postat av: Ellie

Nydeligo blomster, i herlige farger! Ha en trivelig uke!

2007-01-15 @ 10:54:46
URL: http://ellieshjorne.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilket härligt vårarrangemang att glädjas åt idag då det snöar som allra bäst.
Vi hoppas på en bra vecka.

2007-01-15 @ 11:37:27
Postat av: Linda

Å vad mycket fina bilder du har lagt in! Kul! :)

2007-01-15 @ 16:37:33
Postat av: Tina

Hej igen...
längesen.. :-)
Åhh vad jag tyckte om den här blomman och bilden. Jag mår bra av att titta på den!
Kramis

2007-01-16 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback