HAR NU BESTÄMT MIG FÖR NY BLOGGADRESS!


165819-1056
De flesta av er har säkert redan förstått att jag bytt blogg nu
till
http://de-signe.blogspot.com men jag skriver ändå här att det
är bestämt nu! Jag har såklart denna kvar för att kunna gå tillbaka
och titta på gamla inlägg. Jag har även länkat kategorierna från denna sida
till den nya så man kan gå även den vägen och titta tillbaka.
Välkommen in på blogspot! Ni är såklart fortfarande välkomna in
på denna sidan men den kommer inte att uppdateras!

Kram Signe! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har också bytat till blogspot!

Postat av: Jannice

vilken fin sida!! Jag är ny i bloggvärdlen och hittade precis din sida. Nu ska jag titta lite vidare på den.Besök gärna mig om du har tid o lust...

Må så gott!

Postat av: Lisa

Hej!

Kul att du tittade in hos mej! Det fick mej att titta in hos dej - och jag har suttit här en bra stund och bara njutit av allt du delar med dej av!
Underbara bilder och så generös du är med små tips och råd.
Jag känner igen mej mycket i det du skriver och småler ibland!:)
Ha det gott och hälsa den goa kattflickan!

Lisa

2008-01-23 @ 15:29:10
URL: http://lisastorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback