"Tagen"

Jag har blivit tagen av min bloggvän Lily of the Valley.
En jättegullig tjej som visar fina och inspirerande bilder från sin trädgård och sina utflykter,
jättekul att få se eftersom jag inte bor alls i närheten av de ställen hon besöker!
Tack för att du valde mig som en av de 4 bloggar du skriver om!

Nu har jag valt 4 bloggar i min tur..inte lätt att välja..finns ju så många
underbara bloggar!
De, som blir tagna, ska skicka den vidare till
fyra andra bloggare som inspirerar.
Jag skickar vidare till:


Annas hus på landet -
som visar underbara bilder från sitt hem i lantlig romantisk stil!
Det är alltid kul att titta in till henne och inspireras av hennes
vackra bilder på inredning och att få ta del av hennes recept på god mat som hon gör!


Tereses Bagateller-
som visar underbara bilder på smått och gott, fyndade saker och inredning.
Titta in och se hennes loppisfynd, recept, buketter och hur hon målar med bl.a linoljefärg.
Otroligt inspirerande bilder!

Lantlivet -
som har en härlig lantlig blogg om saker som gör livet glatt!
Hon visar fina bilder på inredning, utflyktsmål och blommor bl.a.
Kolla särskilt in hennes härliga glasrum och det underbara
gästrummet som hon inrett!


Elins stuga -
som visar hur hon och hennes familj rustar upp ett gammalt soldattorp.
Hon visar hur de försöker bevara torpkänslan och även lantliga och mysiga bilder från omgivningarna.
På hennes sida finns även länkar till olika byggnadsvårdssidor.
Härligt att få följa med i renoveringen av torpet!


165819-980165819-981
165819-982165819-983

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi ja visst var det en fin butik jag fått...haha.
Min egen blomma hade ett konstigt namn som jag inte kommer ihåg utantill.. men jag tror minsann jag har lappen kvar nånstans. Ska kolla och återkommer med namnet då!
Kram Johanna

Postat av: Signe

Johanna: Hihihihi...jag vill oxå ha en butik! :) Återkom gärna när du vet vad blomman heter! Kram :)

2007-07-28 @ 23:16:53
URL: http://designe.blogg.se
Postat av: Karin A

Där var några nya bloggar att titta in på, tack för tipsen! Så fina blomsterbilder. Superhärliga! Kram!

2007-07-29 @ 09:13:45
URL: http://www.uteochinne.blogspot.com
Postat av: Mari ( Guldkant på livet)

God morgon!!
Å ja, dessa alla härliga bloggar! Utmärkta val, bara en av dem som jag inte har besökt tidigare..
Börjar bli svårt att utse några snart....men vilka helt ljuvliga blomsterbilder du fotat då!
Jätetvackra!!
Mari.

2007-07-29 @ 10:22:46
URL: http://www.guldkantpalivet.blogspot.com
Postat av: Hanna

Väldigt bra att få tips på lite nya bloggar att besöka! :)

2007-07-29 @ 11:21:28
URL: http://hannaslivsviktiga.blogg.se
Postat av: Vildängel

Vilka vackra blombilder du bjuder på :D

2007-07-29 @ 11:32:59
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för tipsen. Fina blombilder du visar.
Ha en skön söndag
kram Lily

2007-07-29 @ 11:47:34
Postat av: Signe

Karin A: Kul att kunna tipsa om någon blogg som du inte visste om redan!...och kul att du gillade mina bilder! Kram
Mari: Det är verkligen svårt! Det finns ju så många man gillar och så har man ju utmanat några sedan tidigare oxå! Kul att i alla fall en var ny för dig..är ju alltid kul att upptäcka nya bloggar! Kul att du gillar mina blomsterbilder! :)
Hanna: Hej och välkommen! Tror inte jag sett dig här innan! Bra att du skrev för då fick jag tips om din blogg oxå! :)
Vildängel: Tack! :)
Lily: Det är skoj att tipsa om sina favoriter! Kul att du gillade blombilderna! Hoppas du haft en fin helg! :) Kram

2007-07-29 @ 18:27:22
URL: http://designe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback